HTML

Süntüskék

A sün tüskéi kiszúrnak mindent....

Friss topikok

  • Rudolf Gergely: Kedves Barátaim, Idézem Osho-t: „Azok a Rolls-Royce-ok nektek, idiótáknak vannak. Mert egyébként ... (2013.03.21. 20:58) Osho - Bhagwan Shree Rajneesh
  • katóca21: Az a helyzet, a mozdonyszőke = fekete ! Bizonyy.... (2009.09.09. 12:38) Mozdonyszőke

Linkblog

Spárga

2010.05.01. 20:14 Havasi sün

Fehér spárga

zöld spárga

vastag spárga

vékony spárga

spárgaspárgaspárgaspárga

spárgaspárgaspárgaspárga

spárgaspárgaspárgaspárga

spárgaspárgaspárgaspárga

púposkodott a tányéromban

és zuborog most a gyomromban,

megettem mind, nem kíméltem,

nem is értem, miért féltem,

vele nem birok megbírkózni

és hogy fogok majd írtózni,

ha álmatlan lesz az éjszakám,

mert oly sok étket bekapám.

De hát nincs ki enyhítse bajom,

vagyok bizony egy nagy majom,

minek eszek ennyi spárgát,

ha ellopja álmom szárnyát,

nem repülök ma sehova,

görcsökben ülök a budiban .....

Ja, mondtam már: imádom nagyon a spárgát!

De szószt, azt nem kellett volna annyit - az anyját!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havasisun.blog.hu/api/trackback/id/tr551967148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása