HTML

Süntüskék

A sün tüskéi kiszúrnak mindent....

Friss topikok

  • Rudolf Gergely: Kedves Barátaim, Idézem Osho-t: „Azok a Rolls-Royce-ok nektek, idiótáknak vannak. Mert egyébként ... (2013.03.21. 20:58) Osho - Bhagwan Shree Rajneesh
  • katóca21: Az a helyzet, a mozdonyszőke = fekete ! Bizonyy.... (2009.09.09. 12:38) Mozdonyszőke

Linkblog

Megbocsátod-é?

2008.06.18. 22:18 Havasi sün

 

Szél vagyok.

Megbocsátod-é, hogy port híntettem égszínkék szemedbe?

Nap vagyok.

Megbocsátod-é, hogy leperzseltem hófehér karod?

Ősz vagyok.

Megbocsátod-é, hogy ingválladra tört levelet szórtam?

Fü vagyok.

Megbocsátod-é, hogy megcsiklandtam rámtipró bokádat?

Víz vagyok. 

Megbocsátod-é, hogy áztattalak forró könnyesőben?

Árny vagyok. 

Megbocsátod-é, hogy véletlenül arcodra vetődtem?

 

 

/Dsida Jenő/

.-.-.-.-.-.-.-.

 

Én vagyok.

Megbocsátod-é, hogy megszólítottalak?

Rossz vagyok.

Megbocsátod-é, hogy halkan közeledtem?

Jó vagyok.

Megbocsátod-é, hogy vágyam kifejeztem?

Ki vagyok?

Megbocsátod-é, hogy nem Neked való vagyok?

És mégis. 

Megbocsátod-é, hogy Téged szeretnélek?

 

/Sün/

 

=:@)

 

Szólj hozzá!

Címkék: dsida jenö

A bejegyzés trackback címe:

https://havasisun.blog.hu/api/trackback/id/tr10528042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása