HTML

Süntüskék

A sün tüskéi kiszúrnak mindent....

Friss topikok

  • Rudolf Gergely: Kedves Barátaim, Idézem Osho-t: „Azok a Rolls-Royce-ok nektek, idiótáknak vannak. Mert egyébként ... (2013.03.21. 20:58) Osho - Bhagwan Shree Rajneesh
  • katóca21: Az a helyzet, a mozdonyszőke = fekete ! Bizonyy.... (2009.09.09. 12:38) Mozdonyszőke

Linkblog

Borjúsült, névnap - egy spanyollal

2009.08.14. 21:05 Havasi sün

Ma munka közben - igen ma, aki önálló mindig dolgozhat :-)  - egész nap rádiót hallgattam. Próbálgattam a különböző stílusokat és játszottam a gombokkal. 

 

Megosztom veletek is, hol jártam:

 

http://www.last.fm

 

http://www.pandora.com

 

 

Vártam ma valaki jelentkezését, de nem hívott...   

:-( :-( :-( 

.. pedig névnapom volt. 

 

Na megyek és felköszöntetem magam egy spanyollal - 

Vina Izadi, szuper rioja... jó buli lesz!  Vamonos!   :-)

 

Tainted love.... megy a Last.fm-en, vajon miért pont most? 

A francba, spanyol, gyere ide! Felejtsük el ezt a napot! 

 

****** Próspero Ano Nuevo *******

 

Na, ma még érvényes. 

 

Egyébként is lassan meggyógyulok az ünnepi influenzámból, tehát szabad aallohoolizálni.... persze csak módjával, nem kell rosszra gondolni. 

 

Különben is, ma olyan borjúsültet csináltam, hogy a 2 hónapja szomszédom füle hétfelé állt tőle, bizony! Alig tudtam haza zavarni! Még a végén ideszokik... de kedvelem, jó barátom. Művész! Fotóművész. Neeem, nem csajokat, hanem tájat, embereket, kutyákat, tavakat, Rómát, Sevillát, mindent!  Budapesti panorámakötete most jelent meg. 4 díjat nyert a frankfurti könyvvásáron - ilyen sem volt még!

 

A borjú is szomjas, hadd ússzon... :-)

 

Jóccakát mindenkinek!  

/vagy Jucikát ill. Jocókát, kinek mi teccik/

 

 

=:@)

Szólj hozzá!

Címkék: rioja

A bejegyzés trackback címe:

https://havasisun.blog.hu/api/trackback/id/tr721310012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása