HTML

Süntüskék

A sün tüskéi kiszúrnak mindent....

Friss topikok

  • Rudolf Gergely: Kedves Barátaim, Idézem Osho-t: „Azok a Rolls-Royce-ok nektek, idiótáknak vannak. Mert egyébként ... (2013.03.21. 20:58) Osho - Bhagwan Shree Rajneesh
  • katóca21: Az a helyzet, a mozdonyszőke = fekete ! Bizonyy.... (2009.09.09. 12:38) Mozdonyszőke

Linkblog

Szerelmünk lapjai - The notebook

2010.05.01. 20:18 Havasi sün

Zs. ajánlotta, megrendeltem a DVD-t és a könyvet egyszerre.

Tegnap megjöttek és munka után éjjel megnéztem és bömböltem, mint állat!

Nem szeretném úgy végezni, mint ahogy a filmben történt, de borzalmasan irígyeltem őket... Nagyon szép film.

A könyvet a hétvégén befalom ... de csak egyedül ... senki se lássa, mit vált ki belőlem!

Nem szeretek szenvedni. Túl racionális vagyok. De jó tudni, hogy milyen érzéseket hoz elő, kavar fel bennem egy ilyen film.

Mindég van remény... ebben a mai rossz világban a jónak győznie kell!

Legalább a mozivásznon...

Nézzétek meg, olvasátok el - sírjatok!

Megtisztítja a gondolataitokat ... sokkal kevesebb dolog lesz fontos!

Jól fog esni!


=:@)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havasisun.blog.hu/api/trackback/id/tr931967160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása