HTML

Süntüskék

A sün tüskéi kiszúrnak mindent....

Friss topikok

  • Rudolf Gergely: Kedves Barátaim, Idézem Osho-t: „Azok a Rolls-Royce-ok nektek, idiótáknak vannak. Mert egyébként ... (2013.03.21. 20:58) Osho - Bhagwan Shree Rajneesh
  • katóca21: Az a helyzet, a mozdonyszőke = fekete ! Bizonyy.... (2009.09.09. 12:38) Mozdonyszőke

Linkblog

Festő lettem ...

2009.08.14. 21:18 Havasi sün

 

A múlt héten jókisfiú voltam. Anyukám nem talált az egész városban, ahol lakik, festőt - legalább is olyat, aki dolgozni akart - ezért megkérdezte, hogy ismerek-e én valakit.... Hűha, gondoltam, há mér pont én?  Mikor több száz kilométerre lakok onnan, de hátha én tudok valakit... értettem a célzást. MHK.... 

 

Vettem  festéket, rollnit, ecsetet, fóliát, ragasztószalagot stb., mindent, ami szükséges - na azért a szokásos fehér Tyvek overallt kihagytam, nehogy tökéletes legyen a dolog - és megjelentem nála munkaügyileg. 

 

Mindent letakartam fóliával, a kapsolókat leragasztottam, a villanyórát is - habár lehet, hogy egy kis festéktől lassabban pörgött volna - és nekiláttam festeni.

Egy fal, két fal, plafon .... a rohadt életbe, elfogyott a festék.... még kb. 4-5 négyzetméter volt hátra. 

Na sebaj, ugrás be az autóba, el a festékboltba, ott Lajos ad  egy kannát egy méregdrága fehér kulimájsszal - amelyről később kkderült, hogy olyan büdös, mint amilyen drága volt - és vissza a melóba. Miért van az, hogy az egyik festének semmi szaga, a másikra meg licitálhatnánanak a szipuzók?

 

Egy szó mint száz, elkészült a nagy mű igen, ( a gép forog, az alkotó pihen...) minden tagom fájt, mint akit a zöldfülűek avatásán elvertek, a rossz vicc az hogy a vádliaim úgy bedurrantak a sok pipiskedéstől, hogy 3 napig alig tudtam lépcsőt járni. De hát minek is lépcsőt járni? Ja, kérem ha az SZTK-ban nem megy a lift.... minek jön a hülye beteg pont akkor? Hát azért, mert akkor ér rá a dokija. 

 

DE! Mit sem jelent mindez, amikor egy Anyát boldoggá tehet az ember?

 

Amikor kész lettem, leszaggattam a ragasztókat a kapcsolókról,  az ajtókeretekről, kiszabadítottam a villanyórát, hogy pörögjön mint a motolla, mindent beledobáltam a fóliába, amelynek összehajtása után kész volt minden. Anyukám meg sorakozott  porszívóval, felmosóronggyal stb. felfegyverkezve, hogy akkor  ő majd eltakaritja a ganyét. :-)  Nix da!

:-) 

Hihihi. Az meg nem volt. Sok mindent látott Anyám nem hitt a szemének. Festés után nem kell takarítani!  Ilyent még nem hallott/látott életében. Na festők reszkessetek, Anyukám mostantól engem reklámoz.... ha nem megy már a konferenciatolmácsolás, átnyergelek festőnek... :-) 

 

Ja, az autóm ülésén lett egy fehér folt.... persze, ha olyan hülye vagyok, hogy beleülök anélkül, hogy megnézzem, van-e a seggemen valami.... volt, s lett folt.

 

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) 

 

De mire jó az ablakmosó Ajax? 

Folt ex. 

 

=:@)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havasisun.blog.hu/api/trackback/id/tr371310060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása